ROZHODNUTÍ

21.08.2017 09:03

Vážení jezdci, při přerovském závodě jsem probral situaci ohledně závodu na 9.9. v Pace se zástupcem potenciálních sponzorů pro tento závod. Zastupoval i některé jezdce, kteří přislíbili finanční spoluúčast na tomto závodě. Po sdělení ceny za závod, která mi přišla minulý týden, mi sdělil že se na závodě sponzorsky podílet nebudou. Důvod proč to tak rozhodl mi uvedl - nesmyslně vysoká cena nájmu za neskutečně rozbitou trať trať bez úprav, vycházel z kosického závodu. V této situaci mi nezbývá nic jiného, než závod 9.9.2017 zrušit, protože cena startovného pro jednotlivé jezdce by vycházela mezi 2800-3000 a to beru bez rozdílu a slev na více účastech (víc tříd) a nižším startovném pro děti. takže ještě jednou ZÁVOD 9.9.2017 V NOVÉ PACE SE RUŠÍ BEZ NÁHRADY!!!!   J. Kopič

takže ještě jednou ZÁVOD 9.9.2017 V NOVÉ PACE SE RUŠÍ BEZ NÁHRADY!!!!jezdci, při přerovském závodě jsem probral situaci ohledně závodu na 9.9. v Pace se zástupcem potenciálních sponzorů pro tento závod. Zastupoval i některé jezdce, kteří přislíbili finanční spoluúčast na tomto závodě. Po sdělení ceny za závod, která mi přišla minulý týden, mi sdělil že se na závodě sponzorsky podílet nebudou. Důvod proč to tak rozhodl mi uvedl - nesmyslně vysoká cena nájmu za neskutečně rozbitou trať trať bez úprav, vycházel z kosického závodu. V této situaci mi nezbývá nic jiného, než závod 9.9.2017 zrušit, protože cena startovného pro jednotlivé jezdce by vycházela mezi 2800-3000 a to beru bez rozdílu a slev na více účastech (víc tříd) a nižším startovném pro děti. 
takže ještě jednou ZÁVOD 9.9.2017 V NOVÉ PACE SE RUŠÍ BEZ NÁHRADY!!!!